داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

امکان حضور رایگان برای ۱۰۰ نفر از متقاضیان شرکت در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران

امکان حضور رایگان برای ۱۰۰ نفر از متقاضیان حضور در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری ممکن شد

دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران طی توافقی با ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، و به منظور حمایت از حضور علاقه‌مندانی که ساکن شهر تهران نیستند، امکان حضور ۱۰۰ نفر برای مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنوراه وب و موبایل ایران را به صورت رایگان فراهم کرد.

هرساله بسیاری از علاقه‌مندان حضور در مراسم اختتامیه که از دیگر شهرها به تهران سفر می‌کنند سوای هزینه‌های مربوط به سفر باتوجه ۲ روزه بودن این رویداد باید در تهران اقامت داشته باشند. با توجه به گران شدن هزینه سفر از طریق هواپیما و مشکلات اقامت در تهران، برخی از متقاضیان علاقمند شهرستانی برای حضور در مراسم با مشکل مواجه می‌شوند‌. از این‌رو و با همکاری معاونت علمی ریاست‌جمهوری هزینه حضور  ۱۰۰ نفر از دانشجویان و علاقمندانی که ساکن تهران نباشند تامین خواهد شد.
علاقه مندان برای دریافت کد تخفیف ثبت نام رایگان در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و مبوایل ایران را از طریق فرم https://survey.porsline.ir/s/EsqeXGg اطلاعات خود را ثبت کرده تا پس از بررسی و تایید بلیط رایگان برای حضور در مراسم اختتامیه را دریافت کنند.

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰