داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

گزارش اختصاصی کلیک از جشنواره وب و موبایل بابلسر

رسانه کلیک – جشنواره وب و موبایل ایران اینبار در ادامه هفت شهر در ایستگاه بابلسر توقفی یک روزه داشت و به بررسی چالش‌های اکوسیستم مازندران پرداخت.

رضا الفت نسب، عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی در افتتاحیه جشنواره وب و موبایل بابلسر با اشاره به اتفاقات و صحبت‌هایی که در خصوص قطع شدن اینترنت مطرح بود، گفت: «هنوز هم در شوک قطع شدن اینترنت به سر می‌بریم.»

او در خصوص قطعی اینترنت و مشکلات ناشی از آن نیز عنوان کرد: «آقای دولت و حاکمیت به کسب و کار‌های اینترنتی نیز فکر کنید.»

الفت نسب در خصوص رمز پویا عنوان کرد: «این طرح در وضعیتی مبهم به سر می‌برد و بازخورد‌های مثبتی از آن دریافت نشده است. رمز پویا طرحی است که اگر اجرا شود، تجارت الکترونیک را تضعیف کرده و بسیار وقت گیر خواهد بود.»

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی به عدم استفاده بخش اعظم جمعیت کشور از گوشی هوشمند اشاره کرد و تصریح کرد: «این افراد حتی برای دریافت رمز معمولی هم دچار مشکل هستند.»

او با اشاره به اجباری بودن این طرح تاکید کرد: «چرا بابد در کشور تمامی طرح‌ها به اجبار صورت گیرد، آیا بهتر نیست به شکل ارگانیک پیش رفته و حق انتخاب به خود فرد داده شود. هنوز بعد از یک ماه این طرح در بی خبری است.»

در ادامه امیر حسین ناطقی، هم‌بنیان‌گذار بازی کوییز آف‌کینگز با حضور در پنل انتقال تجربه به بررسی چالش های صنعت بازی سازی  حضور پیدا کرد. ناطقی در این پنل از راه اندازی یک بازی جدید با تیمی مستقل خبر داد و گفت: «‏این بازی در حوزه بازی‌های ۳ نفره خواهد بود و ‏نام آن هنوز انتخاب نشده است.»

ناطقی درآمد سالانه کوییز آف کینگز را ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: «‏‏کوییز آف کینگز در حال حاضر ۲۰ میلیون نصب و در ماه ۱.۵ میلیون کاربر فعال دارد. دو سال است قصد ورود به بازار جهانی داریم. در این راستا کارهای ثبت قانونی در کشور استونی را انجام دادیم. ‏۸۰ درصد اپلیکیشن‌های پرفروش دنیا بازی هستند و کافه بازار هم برای آینده خودش در حال سرمایه‌گذاری جدی در این صنعت است. ‏سرمایه مادی و انسانی حلقه مفقوده صنعت بازی ایران است.»

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰