داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

از شکست انحصار ده ساله بلیت سینما تا تاثیرات حضور بنیانگذار علی‌بابا در اتاق بازرگانی

رسانه کلیک – جشنواره وب و موبایل ایران با شعار ایران فقط تهران نیست در ادامه هفت شهر این‌بار در استان فارس و شهر شیراز توقفی یک روزه داشت.

امسال جشنواره وب و موبایل ایران؛ برای اولین بار با شعار ایران فقط تهران نیست به شهرهای مشهد، اصفهان، رشت،قزوین، یزد، بابلسر، و شیراز سفر و تلاش کرد با ایجاد موجی جدید، اکوسیستم استارتاپی ایران را گسترش داده و به بررسی فرصت‌ها و چالش های اکوسیستم استان‌های مختلف بپردازد.

جشنواره وب و موبایل در شیراز با صحبت‌های رضا الفت نسب، عضو هیئت مدیره کسب و کار‌های مجازی استارت خورد. الفت نسب در ایستگاه آخر جشنواره با ارایه آمار و ارقامی از اتحادیه از دومین سال فعالیت اتحادیه صحبت به میان آورد. سخنگوی اتحادیه گفت: «حدود ١٣١٢ نفر در اتحادیه مشغول به کارند. در این اتحادیه ۶ هزار شکایت مختومه، ٢۴۵٠ بازرسی موفق در بازدید از وب سایت‌ها صورت گرفته است. این بازرسی‌ها به دو صورت فیزیکی و چک وب‌سایت‌ها است.»

ثنا خالصی، بنیانگذار کمدا درجشنواره وب و موبایل شیراز با اشاره به موضوع مهاجرت به شهر تهران گفت: «این مهاجرت با هدف گسترش تیم فنی کمدا صورت گرفت چراکه روابط انسانی امری مهم بوده و توزیع سرمایه‌های نمادین در شیراز بر پایه روابط انسانی است.»

مهرداد سهرابی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با خبری خوب برای فعالان این حوزه در شیراز در جشنواره وب و موبایل شیراز حضور پیدا کرد و گفت: «با تلاش‌ها و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری فارس به همراه گروه سرمایه‌گذاری عطار و کارخانجات مخابراتی ایران نخستین کارخانه نوآوری کشور با حضور ریاست جمهوری را به زودی افتتاح خواهد کرد. امید می‌رود با فضا‌ها و زیرساخت‌های ایجاد شده، راه برای فعالیت کسب و کار‌ها فراهم شود.»

میلاد احرام پوش، بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران در آخرین ایستگاه هفت شهر از برگزاری اختتامیه در هفته آخر بهمن ماه خبر داد و افزود: «امسال تلاش کردیم با کمک ‎وحید رجبلو، بنیان‌گذار توانیتو کارکرد فناوری در توانمندسازی توانیابان را پررنگ کنیم.»

گزارش کامل را در کلیک بخوانید

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰