آخرین اپیزود پادکست جشنواره وب و موبایل ایران رو از دست نده

کست باکس

خلاصه‌ی برنامه‌ی مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۴ و ۲۵ بهمن ماه) در تهران برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان در مراسم می‌توانند برای پذیرایی و دریافت کارت ورودی از ساعت ۸ صبح رو پنجشنبه به محل برگزاری این رویداد در ادرس تهران – شهرک غرب، انتهای خیابان دادمان، پژوهشگاه نیرو، سالن خلیج فارس مراجعه کنند.

امسال مراسم اختتامیه راس ساعت ۹:۴۸ دقیقه آغاز خواهد شد و برگزار کنندگان از تمام شرکت‌کنندگان درخواست کرده‌اند که به منظور احترام به خود و دیگر شرکت‌کنندگان، با حضور به موقع در محل برگزاری، برگزار کنندگان این رویداد را برای شروع مراسم راس ساعت همراهی کنند.

مراسم اختتامیه با تلاوت قرآن و پخش سرود ملی آغاز خواهد شد. در ابتدا برگزارکنندگان مراسم به ارایه گزارش هایی از این همایش خواهند پرداخت و مراسم با چند سخنرانی و پنل انتقال تجربه ادامه پیدا خواهد کرد. بعد از ناهار (ساعت ۱۳ تا ۱۴) برنامه ویژه هفت‌شهر آغاز خواهد شد. پخش فیلمی از سفر های استانی جشنواره وب و موبایل ایران به هفت‌شهر اصفهان،‌ مشهد، رشت، یزد، قزوین، بابلسر و شیراز و در ادامه این بخش ۷ نفر به نمایندگی از اکوسیستم ۷ شهری که جشنواره به آن ها سفر کرده، هر کدام به مدت ۷ دقیقه تجربیات و چالش های خود را با شرکت کنندگان مراسم به اشتراک خواهد گذاشت.

روز اول مراسم پس از چند سخنرانی و پنل دیگر در حدود ساعت ۶ بعد از ظهر به پایان خواهد رسید و روز دوم نیز همچون روز اول مراسم، در ساعت ۹:۴۸ دقیقه اغاز خواهد شد و با سخنرانی برخی از سخنران‌های ویژه ادامه خواهد داشت. در روز دوم مراسم ۲ پنل با نام‌های خسارت معنوی و تاریخ شفاهی اکوسیستم برگزار می‌شود. همچنین در روز دوم بیش از ۱۰ نفر از بنیانگذاران و مدیران کسب و کار های موفق ایرانی به سخنرانی خواهند پرداخت و به این صورت مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب وموبایل ایران در روز دوم نیز در ساعت ۱۸ به پایان خواهد رسید.

اهدای تندیس به سایت های برتر در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به شکلی نو و متفاوت از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد.

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰