جشنواره وب و موبایل ایران در راستای اهداف خود برای توسعه فردی کارآفرینان و مدیران ارشد استارتاپ ها اقدام به برگزاری دوره های آموزشی master class مخلتف کرده است
انتقال تجربه از افرادی که خودشون تجربه راه اندازی کسب و کار و ایجاد یک شرکت رو داشتن از اکوسسیستم ما در ایران یکی از مهم ترین حلقه های کم شده اکوسیستم استارتاپی ایران هست . در اکادمی حشنواره وب و موبایل ایران تلاش میکنیم که از هر گونه آموزشی غیر تجربی پرهیز کنیم. زیر منابع زیادی برای تمام اموزش های مورد نیاز یک بنیاگذار وجود دارد. اما تجربه و اموزش های تجربی به صورت کلی برای یک مدیر یا بنیاگذار به راهتی در دسترس نیست .
مدل برگزاری کلاس ها
- ۲ تا ۳ ارایه مدرس
- پذیرایی
- ۱ تا ۱.۵ ساعت پنل با حضور ۲ تا ۳ متخصص
- ۱ تا ۱.۵ ساعت پرسش و پاسخ
زمانبندی چهاردهمین دوره
ارایه مدرس
پذیرایی
پنل با حضور ۲ تا ۳ متخصص
پرسش و پاسخ
موضع های کلاس ها
- نیاز سنجی محصول و شناخت بازار در قالب طراحی محصول
- طراحی بیزینس پلن و financial plan (برای استارتاپ)
- نحوه ارائه محصول به سرمایه گذار
- روش های مارکتینگ و فروش محصول برای مدیران غیر مارکتینگ
- ایجاد سازمان و فرایندها و پیاده سازی فرهنگ سازمانی
- مدیریت منابع انسانی و کارهایی که نباید کرد
- قراراد سرمایه گذاری با سرمایه گذار قرارداد فروش سهام و توافقنامه سهامداران
- نحوه تعامل با هیات مدیره برای بنیانگذار
- روش های تعامل با سازمان ها ، دولت و حاکمیت
- پیاده سازی یک سیستم فروش منظم و کارآمد برای استارتاپ
- هر چیزی که یک مدیر یا بنیانگذار از مارکتینگ برای استارتاپ باید بداند
سخنرانان
فرم در خواست شرکت در دوره