داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

حمایت معنوی کتابخانه ملی از سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، حامی معنوی سیزدهمین جشنواره وب و‌موبایل ایران شد. به گزارش روابط‌عمومی جشنواره،

با تبادل تفاهم‌نامه میان این نهاد فرهنگی و جشنواره، فرصتی تازه برای مخاطبان و ذینفعان دو طرف برای آشنایی با یکدیگر و هم‌افزایی اکوسیستم کسب‌وکارهای آنلاین با بالاترین مرجع اطلاعات کتاب‌شناسی و اسناد و نسخ در کشور فراهم شده است.

سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، که در شهریور سال جاری بهره‌برداری از «سامانه حافظه ملی ایرانیان»  را با حضور معاون اول رییس‌جمهور آغاز کرده است، تلاش می‌کند با رویکرد «حافظه ملی در خانه هر ایرانی»، دسترسی پژوهشگران، ناشران، پدیدآورندگان و خوانندگان کتاب را به حافظه ملی ایرانیان و زیرساخت درحال‌توسعه یکپارچه‌ اطلاعات، فراهم کند؛ پس از شیوع کرونا افتتاح این سامانه دسترسی آنلاین همگان را به گنجینه کتابخانه ملی تسهیل کرده است.

سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، که باسابقه‌ترین رویداد مستقل در اکوسیستم آنلاین کشور به شمار می‌رود، یکم اسفندماه ۱۳۹۹ با معرفی برگزیدگان در اختتامیه آنلاین، به کار خود پایان می‌دهد؛ شورای داوران این جشنواره، گروهی از فعالان و بنیانگذاران کسب‌وکارها هستند و جشنواره هر سال با ترکیبی از رای‌گیری عمومی و داوری، نامزدها و برگزیدگان را معرفی می‌کند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰