آخرین اپیزود پادکست جشنواره وب و موبایل ایران رو از دست نده

کست باکس

پابلیکا – رپورتاژ در رسانه های معتبر

در دنیای کسب و کار امروز، روابط عمومی نقش کلیدی ایفا می‌کند. از آنجا که تبلیغات دیگر اعتبار خود را نزد عموم مردم از دست داده‌اند، این روش می‌تواند در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان پیشین یک مجموعه بسیار موثر واقع شود. روابط عمومی از روش‌های دیگری نیز برای بالا بردن اعتبار یک مجموعه یا فرد و تثبیت وجهه‌ای مثبت برای آن نیز بهره می‌برد.

Reportage به معنی انتشار خبر و آگهی در مطبوعات و رسانه‌ها می‌باشد. روابط عمومی از این درگاه پرمخاطب برای جذب مشتری، بازاریابی، و حتی برندینگ استفاده می‌کند. امروزه بسیاری از برندهای معتبر دنیا از این روش برای معرفی محصولات یا خدمات خود به عموم مردم بهره می‌برند. از مزایای این کار بالا بردن تعداد سرنخ‌ها، اعتبار شرکت، و ترافیک سایت می‌باشد.

پابلیکا چیست؟

پابلیکا ابزاری ساده و کارآمد برای انتشار اخبار کسب‌وکارها است. با درگاه پابلیکا می‌توان اخبار و محتوای مربوط به کسب‌و‌کار خود را در سریع­ترین زمان ممکن روی معتبرترین خبرگزاری ها و وب‌سایت‌های محتوایی قرار داد. کارشناسان پابلیکا در کوتاه‌ترین زمان خبر شما را از نظر نگارشی بازبینی و محتوای ارسالی را جهت انتشار در رسانه مد نظرتان ارسال می‌کنند. به این ترتیب اخبار در کوتاه‌ترین زمان ممکن روی خروجی وب‌سایت مورد نظر قرار می‌گیرد.

خدمات پابلیکا

پابلیکا جهت حداکثر کردن بازدهی کمپین‌های روابط عمومی و استفاده بهینه از ابزار رپورتاژ آگهی، خدمات خود را به شرح زیر در اختیار کسب‌وکارهای متقاضی قرار می‌دهد.

  • بررسی و ارائه یک بینش اولیه نسبت که جایگاه برند در رسانه ها
  • آماده سازی یک برنامه مدون جهت تاثیرگذاری بر افکار عمومی به کمک رسانه­ها
  • ارائه خدمات بازپس­گیری شهرت شخصی و برندسازی
  • ارائه خدمات در حوزه بهبود جایگاه در نتایج موتورهای جستجو (SEO)
  • برگزاری نشست های خبری با حضور رسانه ها
  • مشاوره در زمینه انتشار محتوا در شبکه­های اجتماعی با هدف موج­سازی
  • تولید محتوای رسانه­ای جهت انتشار

چرا پابلیکا؟

یکی از دغدغه‌های مشتریان هنگامی که می‌خواهند خرید کنند اعتبار و قابل اعتماد بودن برندی است که می‌خواهند از آن خرید کنند. رسانه‌های بزرگ همیشه می‌توانند جایگاه و اعتبار ویژه‌ای به برندها ببخشند و کسب‌وکارهایی که اخبار مثبتی از آن‌ها در رسانه‌‌ها منتشر می‌شود، برای مشتریان قابل اعتمادتر هستند.

از طرف دیگر باید در نظر داشته باشید که تقریبا در تمامی شیوه‌های تبلیغاتی، تبلیغات در یک بازه زمانی مشخص منتشر و پس از پایان این زمان، تبلیغات از رسانه‌ها حذف می‌شوند. در رپورتاژ آگهی اما هنگامی که یک خبر از کسب‌وکار را در رسانه‌ها منتشر شود، این خبر از خروجی رسانه‌ها حذف نشده و حتی پس از گذشت تاریخ خبر، در بخش آرشیو آن رسانه باقی می‌ماند. به این ترتیب با یک بار هزینه می‌توان بخشی تحت عنوان «در رسانه‌ها» برای برند ایجاد و به مشتریان نشان داد که رسانه‌ها اخبار مثبت و تایید کننده‌ای در مورد کسب‌وکار ما منتشر کرده‌اند.

علاوه بر این موارد، زمانی که وب‌سایت‌های بزرگ و مرجع، به وب‌سایت شما لینک می‌دهند، رتبه وب‌سایت شما در گوگل با جهش جدی روبرو می‌شود. رشد رتبه وب‌سایت شما در گوگل ترافیک بیشتری را به کسب‌وکارتان هدایت می‌کند و این ترافیک یک درآمد پایدار و همیشگی برای مجموعه ایجاد خواهد کرد. بنابراین می‌توان گفت که رپورتاژ آگهی در رسانه‌های مرجع، یکی از پربازده ترین انواع تبلیغات است که اثرگذاری آن محدود به یک دوره زمانی خاص باقی نمانده و بالاترین بازگشت سرمایه ممکن را برای شما به همراه خواهد داشت.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰