داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

یک خرید آنلاین لذت‌بخش را با مبیت تجربه کنید.

فروشگاه اینترنتی مبیت از نخستین مارکت پلیس‌های تخصصی در زمینه لوزام دیجیتال در ایران است که از سال ۱۳۹۲ کار خود را در کرمان آغاز کرد.

فروشگاه مبیت تلاش کرده تا در همه جنبه‌های خرید اینترنتی نهایت راحتی را برای شما عزیزان فراهم کرده و بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. این فروشگاه تلاش کرده تا همواره ارائه بهترین کالاها با بهترین قیمت را در اولویت‌های خود قرار دهد. به همین دلیل وبسایت خود را بهگونهای طراحی کرده است که مقایسه محصولات و بررسی دقیق آن‌ها بهراحتی امکانپذیر باشد. همچنین رضایت مشتری همواره به‌‌عنوان نخستین اولویت در مبیت مدنظر قرار گرفته است.

در کنار این‌ها برای افزایش رضایت مشتری فروشگاه مبیت شیوه بسیار راحتی را برای ثبت نام در سایت و ثبت سفارش انتخاب کرده است. در کنار این‌ها تلاش کرده تا با بهرهگیری از جدیدترین سرویس‌های تامین امنیت وبسایت، تجربه یک خرید ایمن و راحت را برای شما به ارمغان آورد. عضویت در اتحادیه کشوری کسبوکارهای مجازی، مجوز رسمی نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال، مدال‌های افتخاری هستند که فروشگاه مبیت به پاس موفقیت در تامین امنیت خریداران به دست آورده است.

درب فروشگاه مبیت بر روی هیچ فروشندهای بسته نیست. به لطف سرویس چندفروشندگی، تمامی فروشندگان کالاهای دیجیتال از سراسر کشور می‌توانند در این مجموعه عضو شده و خود را از حصار محدودیت‌های مکانی و زمانی خارج کنند. تیم پشتیبانی مبیت مدارک فروشندگان و کالاهای آن‌ها را موردبررسی قرار داده و پس از تایید فرایند فروش در سایت کلید خواهد خورد.

بهاینترتیب فروشگاه مبیت اصالت تمامی کالاهای خود را تضمین کرده و آن‌ها را با گارانتی معتبر ارائه می‌دهد. همچنین برای اطمینان خاطر خریداران یک مهلت هفت روزه را برای برگشت کالا با عنوان گارانتی طلایی مبیت در نظر گرفته است. مهمترین مزیت خرید از فروشگاه مبیت، ارسال سریع کالا در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش است. این ارسال برای شهروندان کرمانی و تهرانی به صورت رایگان انجام می‌گیرد. همچنین این دسته از شهروندان می‌توانند هزینه کالای خود را در محل و هنگام تحویل پرداخت کنند.

در کنار این‌ها شما می‌توانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۱ و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۹ تا ۲۰ با پشتیبان تلفنی مبیت تماس برقرار کرده و سوالات خود را بپرسید. فروشگاه اینترنتی مبیت نهایت تلاش خود را برای ایجاد یک بازار امن و متنوع از کالاهای دیجیتال به کار گرفته است. فضایی که در آن فروشنده‌ها می‌توانند کالاهای خود را به تمام ایران عرضه کرده و خریداران می‌توانند با مقایسه و بررسی کالاها بهترین انتخاب را داشته باشند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰