داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

مهمانی برنامه‌های آنی

مهمانی برنامه‎های آنی

دهمین جشنواره وب و موبایل ایران با همکاری کافه‌بازار برگزار خواهد شد. در این دوره کافه بازار برنامه‎ی ویژه‎ای برای شرکت‎کنندگان بخش موبایل دارد. مهمانی برنامه‎های آنی مسابقه‎ای است برای توسعه‎دهندگان موبایل. از میان شرکت کنندگان در این مسابقه سه برنامه منتخب کافه بازار مشخص می‎شوند و به هر یک از توسعه دهندگان برگزیده، یک دستگاه گوشی Pixel 2 XL در اختتامیه جشنواره که در روز ۲۶ بهمن برگزار می‌شود هدیه داده خواهد شد.

برنامه آنی چیست؟

برنامه‌ی آنی برنامه‌ای است که بدون نیاز به دانلود و نصب، در لحظه و به صورت آنی در کافه‌بازار اجرا می‌شود. این برنامه‎ها از حافظه‎ی گوشی کاربر استفاده نمی‎کنند و به‎روز رسانی آن‎ها به صورت آنی انجام می‎شود. برای آشنایی بیشتر با برنامه‎ی آنی میتوانید این مطلب را بخوانید.

چگونه در این مسابقه شرکت کنم؟

توسعه‌دهندگان برنامه‌ی آنی جهت شرکت در این مسابقه تا روز ۲۶ آذر فرصت دارند برنامه‌ی خود را در کافه‌بازار منتشر و در جشنواره وب و موبایل ایران ثبت نام کنند. هر برنامه‌ آنی با ثبت‌نام در دسته مربوطه در مسابقه جشنواره وب و موبایل ایران (از طریق پنل توسعه‌دهندگی کافه‌بازار) به صورت همزمان در «مسابقه برنامه آنی کافه‌بازار» نیز ثبت‌نام می‌شود.
پس از آن، تا آغاز زمان رای‌گیری، امکان تغییر و بهبود برنامه برای توسعه‌دهنده وجود دارد. کاربران از میان برنامه‌های آنی که داوران آن‌ها را تأیید کرده‌اند، برگزیدگان را انتخاب خواهند کرد.

لازم به ذکر است که کافه‌بازار در صورت مشاهده و تشخیص تخلف در جمع‌آوری آرای مردمی، آن برنامه را از دور مسابقات خارج خواهد کرد.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. همکار محترم با سلام و احترام
    دوستان محترم خیلی خوب است که کافه بازار ناگهان تصمیم دارد با علم روز قدم به عرصه بستر جدیدی به نام برنامه های آنی بگذارد، ولی بهتر است با توضیحات جامع تر و کاربردی تر به کسانی عمر خودرا در وضعیت تحریم صرف یادگیری و کار با اندروید استودیو و سایر نرم افزارهای اندروید نموده اند به طوری مطرح گردد که این افراد دچار شکست و سرخوردگی نشوند

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰