داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

با ایسمینار آشنا شوید، پلتفرم مدیریت، برگزاری و فروش وبینار

در سال ۱۳۷۲، وقتی اینترنت همگانی در دسترس ایرانیان قرار گرفت، هیچ کس فکرش را هم نمی کرد در کمتر از ۳ دهه تمام ابعاد زندگی ما تحت تاثیر این شبکه جهانی قرار گیرد. حالا ماییم و یک دنیای مجازی که خیلی کارها با آن به آسانی آب خوردن شده است! کافیست لباس راحتی تان را بپوشید و در حالی که فنجان قهوه یا چای به دست دارید و حتی در رختخواب دراز کشیده اید، از طریق اینترنت غذا سفارش دهید، مایحتاج خانه را بخرید، تاکسی رزرو کنید، خانه خرید و فروش کنید و یا در کلاس آموزشی مورد علاقه تان شرکت کنید و از تجربه های کاری دیگران برای پیشرفت خودتان استفاده کنید.

البته باید بگوییم همه چیزی که برای آموزش در این دنیای مجازی نیاز دارید، اینترنت و استاد خوب نیست؛ برای آنکه همه چیز به درستی پیش برود و شما نهایت بهره را از یک آموزش آنلاین ببرید، به یک پلتفرم خوب و مناسب نیاز دارید؛ پلتفرمی که بتواند فضایی مناسب را برای آموزش و یادگیری فراهم کند و امکانات و پشتیبانی خوبی را در اختیارتان بگذارد. اینجاست که پلتفرمی مانند ایسمینار، در کنارتان است و همه جوره به کمک شما می‌آید. وقت آن است که با تنها پلتفرم تخصصی مدیریت و برگزاری وبینار، کلاس و رویدادهای آنلاین آشنا شوید و خدمات آن را بهتر بشناسید؛ شاید شما هم هوس کردید به آسانی آب خوردن بیاموزید و یا آموزش دهید.

ایسمینار | تحقق رویای آموزش بدون توقف

ایسمینار پلتفرمی در زمینه برگزاری وبینار است ؛ شاید در همین جا این سوال به ذهن تان برسد که اصلا وبینار چیست؟ باید بگوییم این کلمه به بیان ساده، به سمینارها، کلاس ها و رویدادهای آنلاین اشاره دارد. در ایسمینار امکان این وجود دارد تا دانش و تجربه های خودتان را به دیگران بیاموزید و یا دانسته ها و مهارت های خود را در اختیار دیگران بگذارید.

داستان ایسمینار از ۲۱ مهر ماه سال ۱۳۹۲ شروع شده و اواخر سال ۹۸ و با شیوع کرونا و افزایش اهمیت آموزش از راه دور، این پلتفرم نیز تغییراتی داشت تا بتواند بهترین خدمات را ارائه کند و رویای آموزش بدون توقف را تحقق بخشد.

ایسمینار | پلتفرم صفر تا صد برگزاری وبینار

ایسمینار اگرچه تنها پلتفرم برگزاری وبینار نیست، اما تنها پلتفرم تخصصی مدیریت وبینار است. چرا که خدماتش تنها به فراهم کردن نرم‌افزاری برای برگزاری رویداد آنلاین محدود نمی شود. همه افراد جامعه در ایسمینار به خدمات زیر دسترسی دارند:

زیرساخت و نرم افزار وبینار: ایسمینار امکان استفاده از دو نرم افزار اسکای روم و ادوبی کانکت را برای تان فراهم می کند. کافیست بسته به نیاز و با مشاوره کارشناسان ، یکی را انتخاب کنید و بقیه کارها را به ایسمینار بسپارید.

ثبت‌نام و فروش بلیت آنلاین: کاربران با مراجعه به ایسمینار به راحتی می‌توانند وبینار خود را ثبت کنند و یا بلیت شرکت در وبینار دلخواه شان را به صورت آنلاین بخرند و ثبت نام خود را با چند کلیک انجام دهند. درگاه پرداخت معتبری نیز در اختیارتان است بدون آنکه برای آن هزینه کنید.

مدیریت کاربران: ایسمینار، پنلی را در اختیار شما می گذارد که از طریق آن می توانید به راحتی وبینار خود را مدیریت کنید، از تعداد ثبت نام ها و کاربران با خبر شوید و اتفاقات مربوط به وبینارتان را لحظه به لحظه رصد کنید.

بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی: ایسمینار برای شما بسته های تبلیغاتی در نظر گرفته تا با کمترین هزینه ها بهترین تبلیغات و اطلاع رسانی برای وبینارتان انجام دهید.

پشتیبانی: اگر سوالی برای برگزاری وبینار دارید می‌توانید با ایسمینار تماس بگیرید و یا از طریق تیکت آنلاین با تیم در ارتباط باشید.

فروش ویدیوی وبینارهای برگزار شده: ما باز هم در کنارتان هستیم تا بتوانید درآمدی همیشگی برای خود داشته باشید. در ایسمینار امکان این را دارید تا ویدیوی ضبط شده وبینار خود را به فروش برسانید و از آن کسب درآمد کنید.

در ایسمینار، کارمزدی دریافت نمی شود: حالا که از خدمات ایسمینار در زمینه مدیریت و برگزاری وبینار باخبر شدید، شاید با خودتان فکر کنید که همه اینها حسابی خرج روی دست تان می گذارد اما در ایسمینار هیچ گونه کارمزدی برای ارائه خدمات از شما دریافت نمی شود و این صرفه جویی در هزینه ها را به دنبال دارد.

ایسمینار به درد چه کسانی می خورد؟

همه افرادی که امکان استفاده از اینترنت با یک دستگاه هوشمند مانند موبایل یا لپ تاپ را دارند می‌توانند از ایسمینار استفاده کنند. بنابراین به ایسمینار سر بزنید اگر:

  • به دنبال یادگیری مهارت ها و حرفه های مختلف هستید.
  • می خواهید یک دوره آموزش از راه دور برای پرسنل خود برگزار کنید.
  • در پی برگزاری یک برنامه بازاریابی هستید یا می‌خواهید یک رویداد وبینار مارکتینگ داشته باشید.
  • مهارت یا دانشی را می دانید و می خواهید آن را در اختیار دیگران بگذارید و کسب درآمد کنید.
  • به یک سمینار یا همایش آنلاین برای مشتریان یا کارکنان خود نیاز دارید.
  • می خواهید یک درآمد دائمی از طریق آموزش برای خود دست و پا کنید.
  • می‌خواهید محصول خود را بصورت مجازی معرفی و بازاریابی کنید.
  • از برگزارکنندگان کلاس های آموزشی هستید و با توجه به شیوع کرونا نیاز به برگزاری کلاس به صورت آنلاین دارید.
  • به دلیل محدودیت های کرونایی، نیاز به برگزاری رویداد آنلاین خصوصی یا عمومی دارید.

اگر قصد برگزاری وبینار دارید می‌توانید وارد سایت ایسمینار به آدرس Eseminar.tv شوید و بدون دردسر وبینارتان را ایجاد و به راحتی برگزار کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰