داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

پنل انقلاب در بازار سرمایه

مدیرعامل کریپتولند؛

ارزش بازار توکن BRG 600  میلیون دلار است

پنل «انقلاب در بازار سرمایه» شب گذشته (۱ اسفند ۹۹) در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران با حضور سینا استوی، مدیرعامل کریپتولند برگزار شد.

مدیرعامل کریپتولند در رابطه با عواملی که سبب اعتماد مردم به این کسب‌وکار که در حوزه ارز دیجیتال فعالیت می‌کند، گفت: «اولین عاملی که سب ایجاد اعتماد می‌شود گذشت زمان است. سه سال از فعالیت صرافی کریپتولد می‌گذرد و تاکنون به تمام ادعاهایی که داشتیم عمل کرده‌ایم. شروع فعالیت ما از یک ربات تلگرامی بود که امکان خرید و فروش بیت‌کوین را فراهم کرده بود. زمانی که بیت‌کوین ۳۵ میلیون تومان ارزش داشت اختلاف خرید و فروش بیت‌کوین ۲۵ میلیون تومان بود و ما اختلاف را به صد تومن کاهش دادیم که سبب ناراحتی خیلی از هم‌صنفی‌هایمان شد. پس از ۶ ماه سایت کریپتولند راه‌اندازی شد.»

سینا استوی ادامه داد: «کریپتولند پیشتوانه فنی با ۱۵ سال سابقه دارد. به زودی بخش advance صرافی ما راه‌اندازی خواهد شد که به معاملات P2P (همتا به همتا) خواهد پرداخت. دفتر ما در قلب تهران، میدان ونک است و من هم به عنوان مدیرعامل در ایران حضور دارم که این موضوعات هم سبب اعتماد آفرینی می‌شود.»

سینا استوی با بیان اینکه رقابت در حوزه ارزدیجیتال در ایران رقبایت تمیزی نیست و همه بازگیرها قصد حذف یکدیگر را دارند، گفت: «در سال اخیر یک پروژه بلاک‌چینی را به نام BRG راه اندازی کردیم که ارزش بازار آن در حال حاضر در سایت رسمی کوین مارکت کپ ۶۰۰  میلیون دلار است. به دلیل شبهاتی که ممکن است شکل گیرد هنوز رمزارز BRG را در صرافی خودمان ارائه نکردیم و در معتبرترین ولت‌های دنیا ارائه کردیم که برای ارائه یک رمزارز اعتبار خود را زیر سوال نمی‌برند. تمرکز ما در رمزارز BRG بر بازار بین‌الملل بوده است. با این حال حدف در حوزه رمزارزها برداشتن رمزارزها بوده است و نمی‌تواند درصد دقیقی دهم که چند درصد خریداران ایرانی هستند.»

سینا استوی، مدیرعامل کریپتولند در رابطه با هم‌افزایی با بانک مرکزی گفت: «کسب‌وکارهای فعال در حوزه ارزدیجیتال مقصر وجود خلا قانونی در این زمینه نیستند. مهمترین کار ما فعالیت سالم در طول ۳ سال بوده است که می‌تواند توجه ارگان‌های مختلف را به این حوزه ثروت‌ساز جلب کند.»

ویدیو آرشیو پنل آپارات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰