داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

ادیوری جدیدترین زیرمجموعه‌ی یکتانت

با همه‌گیر شدن استفاده از گوشی‌های تلفن هوشمند، بخش زیادی از زندگی ما تحت تاثیر این ابزارهای نوظهور قرار گرفت. این تلفن‌های هوشمند کارهای روزمره را برای ما ساده‌تر کرده‌اند.  بسیاری از کارهایی که پیش از این به صورت حضوری و با مراجعه‌ به مکان‌های فیزیکی انجام می‌شد، اکنون با استفاده از اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شوند انجام می‌پذیرد. اپلیکیشن‌ها خیلی زود جای خود را در زندگی روزمره‌ی ما پیدا کردند طوری که دیگر به یاد نمی‌آوریم پیش از این، کارهایمان را چطور انجام می‌دادیم. این روزها برای هر کاری یک اپلیکیشن وجود دارد. فرقی ندارد شما می‌خواهید غذا سفارش دهید، آموزش ببینید، کارهای بانکی خود را سر و سامان دهید یا بازی کنید. تمام این کارها را می‌توانید بدون خارج شدن از منزل و با چند کلیک روی اپلیکیشن مورد نظرتان انجام دهید. راحتی کار با برنامه‌ها و هزینه‌ی پایینشان رفته رفته باعث محبوبیت آن‌ها میان مردم شد. حضور گسترده‌ی افراد در اپلیکیشن‌ها و استفاده‌ی روزمره از آن‌ها باعث شده است این برنامه‌ها به بستری مناسب برای تبلیغات تبدیل شوند.

یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران این فرصت را غنیمت شمرده و برای تکمیل سبد ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خود با ادیوری به این حوزه ورود پیدا کرده است. «ادیوری» پلتفرمی برای ساخت و نمایش تبلیغات درون‌ برنامه‌ای است که مزایای زیادی را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

شعار این پلتفرم این است:«ادیوری درآمد اپلیکیشن شما را بیشتر از همیشه خواهد کرد». البته این فقط یک شعار نیست. دلایلی که ادیوری برای این ادعای خود می‌آورد می‌تواند به خوبی شما را قانع کند تا به جمع نمایش‌دهندگانش بپیوندید.

ادیوری علاوه بر هزاران کمپین فعال موجود، قابلیت نمایش تبلیغات از دیگر پلتفرم‌های تبلیغاتی مانند «ادموب» را نیز برای ناشرانش فراهم می‌کند و با این تکنیک کاری می‌کند که درآمد اپلیکیشن شما از تبلیغات همیشه در بالاترین حد ممکن خود باشد.

از دیگر مزایای ادیوری که می‌تواند باعث افزایش درآمد شما شود، این است که آمار و جزئیات درآمد و بازدید را به تفکیک جایگاه‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید استفاده از فضاهای تبلیغاتی اپلیکیشن خود را بهینه کنید و به درآمد بیشتری برسید. شفافیت داده‌ها و اطلاعات نکته‌ای است که می‌تواند باعث افزایش اعتماد به پلتفرم شود. در ضمن این پلتفرم از انواع تبلیغات مانند بنری، همسان و ویدیویی پشتیبانی می‌کند و بهترین نوع تبلیغ را برای هر جایگاه انتخاب می‌کند.

از دغدغه‌های معمول صاحبان اپلیکیشن برای نشر تبلیغ این است که نمایش تبلیغات باعث آزردگی خاطر کاربر و به تبع، لغو نصب اپلیکیشن شود. این نگرانی بسیار به‌جاست چرا که بیشتر کاربران از نمایش تبلیغات خلاف سلیقه و نیازمندی‌هایشان هنگام کار با اپلیکیشن‌ها شکایت دارند. ادیوری این تضمین را به ناشرانش می‌دهد که تبلیغات را به صورت هدفمند و مرتبط با نیاز و سلیقه‌ی مخاطب را به او نمایش دهد. چنین تضمینی باعث آسودگی خیال ناشران و رضایت کاربر خواهد شد و با جلب رضایت کاربر، مدت زمانی که او در اپلیکیشن می‌گذراند بیشتر می‌شود و ناشر به درآمد بیشتری دست پیدا می‌کند.

از طرفی ادیوری پلتفرمی دو سویه است که هم به صاحبان اپلیکیشن‌ها و هم به صاحبین کسب‌وکار خدمت‌رسانی می‌کند. باوجود اینکه چند ماه بیشتر از تاسیس ادیوری نمی‌گذرد کسب‌وکارهای معتبری همچون ایرانسل، دیجیکالا، مای‌لیدی و … با استفاده از پلتفرم ادیوری تبلیغات‌شان را در اپلیکیشن‌های مختلف به کاربران بسیاری نمایش داده‌اند.

این پلتفرم قابلیت استفاده از انواع تبلیغات را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با توجه به هدف خود، از آیتم‌های تبلیغاتی مانند بنری، همسان و تبلیغات جایزه‌دار استفاده کنید. برای مثال اگر می‌خواهید یک تصویر ثابت یا متحرک را نمایش دهید می‌توانید از تبلیغات بنری استفاده کنید یا مثلا برای نمایش ویدیو در اپلیکیشن‌ها از تبلیغات جایزه‌دار استفاده کنید. به این صورت که اگر مخاطب ویدیوی تبلیغاتی را تا انتها تماشا کرد، در اپلیکیشن نمایش‌دهنده‌ی تبلیغ، جایزه، کد تخفیف و… دریافت کند.

ادیوری با استفاده از الگوریتم هوشمند تبلیغات را به صورت هدفمند به مخاطبان بالقوه‌ی شما نمایش می‌دهد و کاربران وفاداری را به جمع مشتریان شما اضافه می‌کند. نمایش تبلیغات به جامعه‌ی مخاطبان مناسب، همچنین باعث افزایش آگاهی از برند و افزایش نصب اپلیکیشن شما خواهد شد.
مزیت دیگری که ادیوری به سایر رقیبانش دارد این است که تبلیغات شما را به صورت خودکار با توجه به شرایط جایگاه نمایش تبلیغات، شخصی‌سازی می‌کند. با چنین امکانی دیگر لازم نیست برای هر جایگاه تبلیغاتی، یک آیتم تبلیغاتی مجزا طراحی کنید. ادیوری این کار را با اطلاعاتی که از شما دریافت می‌کند برایتان انجام می‌دهد.

علاوه بر این به دلیل تعدد و تنوع  ناشران، نرخ تبدیل بالاتری را با ادیوری تجربه می‌کنید. جایگاه‌هایی که این پلتفرم برای نمایش تبلیغات در نظر گرفته است، از بهترین جایگاه‌های تبلیغاتی در اپلیکیشن‌ها هستند.

سیستم قیمت‌گذاری ادیوری از دیگر دلایلی است که می‌تواند شما را به استفاده از خدمات این پلتفرم ترغیب کند. با بهینه کردن تبلیغات، ادیوری به شما کمک می‌کند کمترین مبلغ ممکن را برای تبلیغات خود پرداخت کنید.

چه شما صاحب اپلیکیشن باشید و چه صاحب کسب‌وکار، زمان و انرژی زیادی برای به بار نشستن محصول خود صرف کرده‌اید. اکنون وقت این است که ثمره‌ی تلاش خود را برداشت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت ادیوری مراجعه کنید و درباره‌ی این پلتفرم بیشتر بخوانید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰