داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

۸ روش سریع و فوری برای گرفتن بیشترین رای مردمی در جشنواره وب و موبایل ایران

ثبت نام چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران از اول دیماه شروع شده و مثل سال های گذشته، رای گیری مردمی هم از همون زمان ثبت نام شروع میشه . برای اینکه در گروه خودتون برنده مردی بشید چند تا پیشنهاد مهم داریم .

۱. به صفحه دایرکتوری جشنواره و یا پنل کابری خودتون مراجعه کنید و لینک مربوط به کسب و کار، سایت و یا اپلیکیشن خودتون رو پیدا کنید.

۲. حتما پست برای سوشیال مدیا درست کنید و تو تمام سوشیال مدیا ها منتشر کنید و از کاربراتون بخواید که شما رو حمایت کنن و بهتون رای بدن.

۳. نوشتن یک متن باحال توی وبلاگ یا بخش اخبار سایت خیلی به گرفتن رای کاربرانتون کمک میکنه، بنویسید و از کاربرا و مشتری های وفادار خودتون دعوت کنید که توی رای گیری بهترین سایت ها و اپلیکیشن های ایران شرکت کنن و به شما رو انتخاب کنن. اگه برای سایت یا اپلیکیشن خودتون وبلاگ ندارید،با سرویس ویرگول میتونید خیلی سریع یک بخش وبلاگ برای خودتون راه اندازی کنید و این مطلب رو منتشر کنید.

۴. بریم سراغ لیست خبرنامه مشتری های جدید و قدیم. یک خبرنامه ارسال کنید و از افرادی که در خبرنامه شما ثبت نام کردن هم برای رای دادن به شما در بخش رای گیری مردمی دعوت کنید. اگه سرویس ارسال خبرنامه ندارید میتونید از میلرینو خیلی سریع این سرویس رو تهییه کنید.

۵. کد رای گیری مردمی رو حتما روی سایت خودتون قرار بدید تا بنر و لینک رای دادن به سایت شما به صورت اتوماتیک توی سایت شما نمایش داده بشه.

۶. اگر فضای مناسبی تو سایت هست، در قالب بنر و اسلایدر و … توی جای مناسبی مثل صفحه اول حتما اینکه در جشنواره وب و موبایل ایران شرکت کردید و منتظر رای کاربرای سایتتون هستید رو هم فراموش نکنید.

۷. اگه از سرویس های چت آنلاین مثل رایچت استفاده میکنید، یکی از بهترین جا هایی که میشه به کاربرا اطلاع بدید این هست که توی نوتیفیکیشن سرویستون بهشون یک پیام اتوماتیک بدید.

۸. اپلیکیشن های موبایل اگه برای معرفی اپلیکیشن خودشون سایت یا صفحه فرود ندارن ما شدیدا پیشنهاد میکنیم که یک صفحه فرود برای خودتون با یکی از سرویس های سایت ساز مثل سایت ساز ایران سرور ایجاد کنید. اینکه یک اپلیکیشن باحال دارید ولی یک صفحه فرود جذاب براش ندارید خیلی زشته، پس هرچه سریع تر اقدام کنید و بسازید.

لینک به صفحه پروفایلتون و پخش کردن اون لینک تو هر جایی که میتونید رو فراموش نکیند.

تیم جشنواره وب و موبایل ایران براتون کلی آرزوی موفقیت میکنه.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰