داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

گروه های ویژه جشنواره وب و موبایل ایران در حوزه تکنولوژی

امسال با همکاری ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گروه های ویژه ای در حوزه تکنولوژی تعریف کرده ایم و اولین گام را برای ورود به حوزه تکنولوژی برداشته ایم.

پس از همفکری مشترک ۷ گروه مشخص شدند که این گروه ها شامل تکنولوژی های مطرح روز دنیا هستند.

لازم به ذکر است که انتخاب و داوری این استارتاپ ها به صورت مشترک بین جشنواره وب و موبایل ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام خواهد شد.

گروه ها و تعاریف آنها در زیر آورده شده اند:

مشاهده گروه ها از طریق صفحه ی گروه های سایت جشنواره 

گروه های ویژه ی حوزه تکنولوژیتعاریف
برترین استارتاپ در حوزه واقعیت گسترش یافتهاستارتاپ هایی که در حوزه ی های واقعیت گسترش یافته از جمله واقعیت مجازی،واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی فعال هستند و در بخش های مختلف مثل ورزش و سلامت، مهندسی و تولید، سخت افزار و نرم افزار، رسانه و سرگرمی، بازاریابی و راهکار های سازمانی و آموزش تاثیرگذارند.
برترین استارتاپ در حوزه هوش مصنوعیاستارتاپ هایی که در حوزه ی هوش مصنوعی خدمات ارایه می‌کنند و روی حوزه های مختلف مانند فناوری اطلاعات، توسعه محصولات، منابع انسانی، اپراتور های خدماتی،استراتژی و مدیریت مالی، بازاریابی و فروش، زنجیره تامین و تولید تاثیرگذارند.
برترین استارتاپ در حوزه اینترنت اشیا (IOT)استارتاپ های فعال در حوزه اینترنت اشیا در زمینه های مختلف مانند سنسور های رصد و پایش و جمع آوری اطلاعات،تجهیزات پوشیدنی و ابزار ها، ربات ها و پهپاد ها و خدمات توسعه زیرساخت های IOT فعال هستند.
برترین استارتاپ در حوزه بلاکچیناستارتاپ هایی که در حوزه بلاکچین خدمات ارایه میدهند و در حوزه های مختلف مانند سوابق دیجیتال قوی، مبادله دارایی های دیجیتال و قراردادهای هوشمند فعالیت می‌کنند.
برترین استارتاپ در حوزه تولید هوشمند (ERP)استارتاپ های فعال در حوزه تولید هوشمند در زمینه های مختلف مانند طراحی، تحلیل و تولید محصول اولیه ، رباتیک در فرایند های تولید ، ابزار های هوشمند، تحلیل اطلاعات، برنامه ریزی و افزایش بهره وری تولید و نگهداری و تعمیرات تجهیزات فعالیت می‌کنند.
برترین استارتاپ در حوزه خانه هوشمنداستارتاپ های فعال در زمینه ی خانه ی هوشمند که در حوزه های مختلف مثل امنیت فیزیکی و سایبری، ربات های خانگی، ارتقا سطح رفاه، هوشمند سازی شبکه آب و انرژی و خدمات پشتیبانی فعال هستند.
برترین استارتاپ در حوزه شهر هوشمنداستارتاپ های فعال در حوزه شهر هوشمند که در زمینه های مختلف مانند هوشمند سازی حمل و نقل شهری،شبکه زیرساخت، بازیافت و محیط زیست و برنامه ریزی و مدیریت شهری فعالیت می‌کنند.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰