داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

پنل های گفتگو در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران نیز مانند سال های پیش شاهد سخنرانی ها و پنل های مختلفی خواهیم بود؛ امسال پنج پنل گفتگو وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم :

پنل انتقال تجربه بیمه بازار

پنل انتقال تجربه بیمه بازار با حضور محمدرضا فرحی – مدیرعامل بیمه‌بازار برگزار خواهد شد . در این پنل از تجربه ها، رخداد ها و پستی بلندی های راه بیمه بازار گفته میشود. این پنل در روز اول مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اجرا خواهد شد.

پنل تاریخ شفاهی

پنل تاریخ شفاهی با حضور مدیران شرکت های آپادانا و آدینه بوک برگزار خواهد شد. آپادانا اولین شرکت خصوصی بوده که اینترنت را به صورت گسترده به ایران آورده است. این شرکت در سال  ۱۳۸۱ اولین پرتال ایران را ایجاده کرده. و آدینه بوک که اولین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران است که مانند آمازون فعالیت میکرد (حدود سال ۸۱ تا ۸۵) در این پنل حضور خواهند داشت. این پنل در روز دوم مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اجرا خواهد شد.

پنل انتقال تجربه – بادصبا

پنل انتقال تجربه بادصبا با حضور علی تهرانچی – بنیانگذار نرم افزار بادصبا برگزارخواهد شد و قرار است از تجربه های رشد بادصبا و تبدیل شدن به سوپر اپ صحبت شود. این پنل در روز دوم مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اجرا خواهد شد.

پنل انتقال تجربه – کشمون

پنل کشمون با حضور همبنیانگذاران آن : محمد قائم پناه و حمزه قائم پناه برگزار خواهد شد و از تجربه ها و اتفاقات رخ داده در کشمون صحبت خواهند کرد. این پنل در روز دوم مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اجرا خواهد شد.

پنل خسارت معنوی

پنل گفتگو خسارت معنوی در مورد قطعی اینترنت و تاثیرات آن بر روی کسب و کار ها که در برخی باعث خسارت و در بعضی موارد رشد را در پی داشته صحبت خواهد شد. در این پنل این موضوع از زوایای مختلف مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این پنل در روز دوم مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار خواهد شد.

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰