داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

نکات مهم در خصوص انتخاب گروه در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران

چند سالی هست که گروه بندی ها در جشنواره وب و موبایل ایران تغییرات زیادی ندارن ولی باتوجه به بازخورد هایی که هر سال دریافت میکنیم، تغییراتی در گروه بندی های جشنواره وب و موبایل ایران ایجاد میکنیم. در ادامه این مطلب تغییرات مهمی که توی گروه بندی های امسال بوده رو باهم مرور میکنیم.

  • در شاخه سازمانی و اطلاع رسانی دو تا امسال دو تا گروه اضافه شده. یکی شرکت های هاست و دامنه و سرویس های پیامکی و دیگری آژآنس های تبلیغاتی و مشاوره دیجیتال مارکتینگ که شرکت هایی که در این زمینه فعالیت ها فعالیت میکنند باید در این دو تا گروه در جشنواره شرکت کنند. شرکت هایی که مربوط به این گروه ها میشن، درصورتی که در شاخه کسب و کار ثبت نام کنند توسط کمیته ثبت آثار رد خواهند شد. باید دقت کنید که ساخه کسب و کار برای اون دسته از استارتاپ هایی است که سرویس و خدمات اون ها آنلاین هست.
  • در شاخه کسب و کار هم گروه زیرساخت و خدمات ابری امسال تغییری داشته و دیگر شرکت های هاستینگ نمیتونند در این گروه شرکت کنند. این گروه فقط و فقط برای استارتاپ هایی هست که خدمات کلودسرویس ارائه میکنند. پارسال این گروه به عنوان زیرساخت و خدمات ابری و هاستیگ بود، برای همین پیشنهاد میکنیم که اگر شرکت هاستینگ دارید و در جشنواره دوست دارید شرکت کنید، این گروه رو امسال انتخاب نکنید.
  • امسال به صورت آزمایشی شاخه آموزش آنلاین به دو دسته آموزش آنلاین (محتوایی) و آموزش آنلاین (پلتفرمی) تغییر کرده سایت ها و اپلیکیشن هایی که خودشون تولید کننده محتوا آموشی هستن در گروه اول و سایت ها و اپلیکیشن هایی که زیرساخت مرتبط با آموزش الکترونیکی رو به هر روشی ارائه میکنند که خودشون تولید کننده اصلی محتوای داخل پلتفرم نیستن باید در این گروه شرکت کنند.
  • همچنین تو شاخه کسب و کار امسال گروه رزرواسیون بلیط هواپیما و قطار هم به گروه گردشگری، سفر و خدمات وابسته تغییر کرده که هر استارتاپی که در حوزه سفر باشه میتونه در این گروه شرکت کنه.
  • یک گروه دیگه امسال به صورت آزمابشی به شاخه کسب وکار اضافه شده و اون سرویس و خدمات مربوط به طراحان و برنامه نویسنان هست که هر استارتاپی که سرویس هایی میده که مستقیم به ابزار های مورد نیاز برنامه نویسی ها مربوط میشه باید در این گروه ثبت نام کنه.
  • همچنین باید خیلی دقت کنید که که گروه خدمات مربوط به کسب و کار ها فقط به استارتاپ هایی مربوط هست که سرویس ها و خدمات آنلاین به کسب و کارها ارائه میدن، شرکت های هاستینگ، طراحی وب، پنل پیامک و … در این گروه تایید نمیشوند.

 

افرادی که دارن سایت و یا اپلیکشن خودشون رو در جشنواره وب و موبایل ایران شرکت میدن، به طور کلی دقت داشته باشن که شاخه کسب و کار فقط و فقط مربوط به استارتاپی هست که سرویس و خدماتش آنلاین e-commerce هست.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه معرفی گروه ها در جشنواره وب و موبایل ایران مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰