آخرین اپیزود پادکست جشنواره وب و موبایل ایران رو از دست نده

کست باکس

گزارش آی تی ایران از رویداد «هفت شهر» جشنواره وب و موبایل در یزد

به نقل از آی‌تی‌ایران – رویداد هفت شهر جشنواره وب و موبایل ایران پنجشنبه بیست و هشتم آبان ۹۸ در یزد برگزار شد. در این رویداد که با حضور استاندار، فعالان اکوسیستم استارتاپی و کسب و کارهای آنلاین یزد برگزار شد، رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای آنلاین ضمن اشاره به صدمات قطعی چند روزه اینترنت بین‌الملل افزود: «متاسفانه قطعی اینترنت ضربه‌های زیادی به کسب و کارها وارد کرد و اتفاقات خیلی بدی رخ داد. این صدمات برای کسب و کارها و استارتاپ‌هایی که خارج از تهران و در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند جدی‌تر بود. البته تلاش‌های صورت گرفت که اتفاقت خوبی صورت بگیرد و شبکه ملی اطلاعات کامل‌تری داشته باشیم اما به هر حال در حد وسع و توان دوستان در وزارت ارتباطات این اتفاق افتاد. همچنان این ترس در مردم و کسب و کارهای ایرانی وجود دارد که دوباره چنین قطعی صورت بگیرد و این مسئله نشان می‌دهد که حاکمیت و دولت این نوع کسب و کارها را هنوز جدی نگرفته‌اند. متاسفانه مسئولین ما فرار رو به جلو را خوب یادگرفته‌اند و به جای پاسخگویی می‌بینیم که از ما سوال هم می‌پرسند.»

وی در ادامه تصریح کرد: «سرمایه‌‌گذاران دیگر جرات نمی‌کنند که به راحتی به این اکوسیستم ورود پیدا کرده و سرمایه‌گذاری کنند. خواهش ما از حاکمیت این است که در این زمینه توجه بیشتری داشته باشد و از چنین برخوردهایی پرهیز کنند. دولت باید اجازه دهد کسب و کارهای اینترنتی رشد کنند و راه‌های جدیدی را امتحان کنند.»

در ادامه و در پنل انتقال تجربه، علیرضا صادقیان، مدیرعامل هلدینگ نوین ایرانیان و هم‌بنیان‌گذار چیلیوری و نت‌برگ در رابطه با ادغام تخفیفان و نت‌برگ گفت: «نت‌برگ و تخفیفان از محبوبیت بالایی برخوردارند. به این دلیل فعالیتشان را تحت همان برندهای قبل ولی با مدل جدید ادامه خواهند داد.»

صادقیان در رابطه با ادغام ریحون و چیلیوری نیز عنوان کرد: «پس از ادغام ریحون و چیلیوری فعالیت این دو سرویس هوشمند سفارش غذا تحت برند چیلیوری ادامه پیدا خواهد کرد.»

وی همچنین در رابطه با رای شورای رقابت در خصوص شکایت چیلیوری از اسنپ و اعتراض به رای این شورا افزود: «هنوز دادگاه تجدید نظر برگزار نشده اما تاثیری در حکم اعلام شده ندارد.»

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰