داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

پایان یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران- گزارش

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از ابتدای مهر ماه ۹۷ آغاز شد و اختتامیه جشنواره در ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در پژوهشگاه نیروی تهران برگزار شد. در این رویداد علاوه بر اهدای تندیس برترین ها، سخنرانی ها و کارگاه هایی توسط فعالان حوزه برگزار شد .همچنین نمایشگاه جنبی کسب و کار ها و استارتاپ های جشنواره وب و موبایل ایران نیز در کنار برگزاری مراسم به صورت دایمی برقرار بود.

از مهمانان و سخنرانان ویژه این رویداد دو روزه میتوان به دکتر ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سرهنگ رمضانی رئیس پلیس فتا ، جواد جاوید نیا معاون امور مجازی دادستانی کشور ، حسین سلاح ورزی نایب رییس اتاق بازرگانی، علی رهبری سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیک و محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اشاره کرد.

گزارش تصویری جشنواره وب و موبایل ایران را میتوانید در این لینک به صورت کامل مشاهده کنید.

همچنین آرشیو تمامی سخنرانی ها و مراسم به صورت کامل در لحظه نگار قابل دسترسی است که برای مراجعه به این آرشیو میتوانید وارد این لینک شوید.

برندگان یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران در شاخه های وب و موبایل و گروه های ویژه در اختتامیه جشنواره به صورت کامل معرفی شدند و تندیس برترین های ۹۷ در همین مراسم به ایشان تقدیم گردید.اسامی برندگان در این لینک قابل مشاهده است .

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰