پیاده سازی جدیدترین تکنولوژیها و ابزارهای روز تبلیغات و مارکتینگ گواه رشد کیفی شرکتهای ایرانی نسبت به گذشته است و بسیاری از استارتاپهای نوپا توانستهاند با استفاده از برنامه منظم مارکتینگ و کمپینهای تبلیغاتی آنلاین، سهم بازار خوبی را از آن خود کنند.
جشنواره وب و موبایل ایران در دوره های گذشته سعی برآن داشته تا بخشهای مختلف اکوسیستم استارتاپی را مورد ارزیابی قرار داده و با معرفی برترینها در هر بخش، نسبت به افزایش کیفی این فضا نقش موثری داشته باشد.
در این راستا جشنواره وب و موبایل ایران با همکاری بلاگ اَد در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران باتوجه به اهمیت بالای علم مارکتینگ و اجرای اصولی تبلیغات، گروه جدیدی را با عنوان “بهترین کمپین تبلیغاتی دیجیتال سال ۱۳۹۸”معرفی نموده است.
این بخش از جشنواره با بررسی کامل مراحل کمپینهای تبلیغاتی مجموعه های شرکت کننده در این بخش نسبت ارزیابی ایده پردازی، اجرا و نتیجه گیری اقدام خواهد کرد.
برای شرکت در این گروه لطفا فرم ثبت نام را به صورت کامل تکمیل کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص کمپین پس از بررسی اولیه از طرف دبیرخانه جشنواره با شما تماس گرفته خواهد شد.
داوران گروه ویژه “بهترین کمپین تبلیغاتی دیجیتال سال ۱۳۹۸” دوره دوازدهم جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۹۸ آقایان محسن رهگذر (معاون ارتباطات خلاق دیجیتال بادکوبه) فرید شکریه (بنیانگذار آژانس تبلیغاتی فورمایند)، بابک کاظمی (مدیر آژانس ۱۰۰۱ برندینگ) ، فرزاد نجاریان (موسس وان هشتگ)، حسام رنجبر (مدیر و سردبیر وبسایت بلاگ اد) ، شراگیم مرادی (مشاور تبلیغات اینترنتی)، فرهاد بهشتی (مدیر دیجیتال مارکتینگ آژآنس اشاره) مرتضی علوی (مدیر عامل مرکز دیجیتال لیمیتلس) و زهرا دیاله (مدیر مارکتینگ جی اس ام) خواهند بود.
تمامی اعضای فعال اکوسیستم استارتاپی میتوانند با پیگیری اخبار “دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران” و ثبت پویش و پروموشن تبلیغاتی خود در این بخش از جشنواره شرکت کنند.