درباره
ریتین یک سرویس گفتگوی آنلاین جهت پشتیبانی و فروش برای کسب و کارهایی است که از طریق وب و موبایل با مشتریان تعامل دارند. ریتین همچنین فرایند جذب مشتری و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری را بهینه می کند. ریتین امکاناتی از قبیل ایجاد پایگاه هوشمند از داده مشتریان و رفتار آنها را به همراه تحلیل رفتار مشتریان، برای کسب و کارها فراهم می سازد. با گروه بندی مشتریان، به کسب و کارها اجازه برقراری ارتباط دقیق و مؤثرتری را می دهد. این ارتباط از طریق پیامهای درون برنامه ای، ایمیل و نوتیفیکیشن انجام می شود. در نهايت ريتين علاوه بر امكان گفتگو آنلاین با مشتريان، امكان مديريت روابط مشتريان را برای صاحبان كسب و كار فراهم می كند.
برخی از امتیازات (قدرت گرفته از سایتچکاپ)
امتیاز کلی (از 10):
6.7
رتبه الکسا (ایران):
2829
زمان لود (ثانیه):
8.90
نمایش در موبایل (از 10):
10
دارای SSL:
بله
افتخارات

96
کاندید
سرویس ها و خدمات آنلاین