داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

سخنرانان و پنل‌های اختتامیه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

در اختتامیه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران که در دو روز ۲۶ و ۲۷ بهمن جاری برگزار خواهد شد، همچون همه ادوار گذشته، سخنران‌هایی برای آن درنظر گفته شده است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

 

  • رضا الفت نسب؛ دبیر اجرایی جشنواره

اختتامیه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران با سخنرانی و خیر مقدم رضا الفت نسب، دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران آغاز خواهد شد که ایشان به عنوان دبیر انجمن صنفی کسب‌وکار های اینترنتی به فعالیت می‌پردازند.

  • محمدجواد آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

دومین سخنرانی توسط محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور صورت خواهد گرفت که میهمان ویژه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران هستند.

  • مهدی نایبی؛ مدیرعامل الوپیک

ایشان که در زمینه اقتصاد تحصیل کرده‌اند و حدود ۱۱ سال در کشور انگلستان، در یک بانک مشغول به کار بودند، حال به عنوان مدیرعامل الوپیک به فعالیت می‌پردازند و در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران به فعالیت خواهند پرداخت.

  • میلاد احرام‌پوش؛ بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران

میلاد احرام‌پوش، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه شهید بهشتی است که در سال ۱۳۹۱ اولین جشنواره موبایل ایران را برگزار کرد.

  • علیرضا مجیدی؛ مدیر وب‌سایت یک پزشک

در اردیبهشت سال ۱۳۸۴، علیرضا مجیدی به وبلاگ‌نویسی تخصصی در زمینه پزشکی رو آورد و بعدها تصمیم گرفت که یک پزشک را به عنوان وبسایتی در زمینه‌ّهای مختلفی چون فناوری، سینما، عکاسی و غیره گسترش دهد.

  • محی سنیسل؛ مدیرعامل دونیت

محی سنیسل در سن ۱۴ سالگی اولین درآمدش را در فضای وب بدست آورد و حال به عنوان مدیر عامل دونیت که یک پلتفرم کراودفاندینگ ایرانی است به فعالیت می‌پردازد.

  • پشوتن پورپزشک؛ مدیرعامل بامیلو

پشوتن پورپزشک مدیرعامل حقوقی بامیلو هستند که از آغاز این مجموعه در آن به فعالیت پرداخته‌اند. بامیلو از مطرح‌ترین فروشگاه‌های آنلاین داخل ایران است که از زمستان ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است.

  • فرید اسدی؛ مشاوره دیجیتال مارکتینگ

فرید اسدی که فعالیتش را در زمینه طراحی رابط کاربری آغاز کرده بود، حال به عناون مشاور دیجیتال مارکتینگ به فعالیت می‌پردازد و با شکل دادن به فعالیت‌های مارکتینگ کسب‌وکارها، آنها را به اهدافشان نزدیک می‌کند.

  • پویا پیرحسینلو؛ مدیرعامل ابرآروان

پویا پیرحسینلو مدیرعامل شتاب دهنده وب و سامانه امنیت ابری ابرآروان است که این کسب‌وکار در سال ۱۳۹۴ و به عنوان یکی از شرکت‌های هلدینگ «فناپ» تاسیس شد. پیرحسینلو دانش‌آموخته دانشگاه هنر در رشته ادبیات نمایشی است که در جشنواره تئاتر فجر هم افتخاراتی کسب کرده و در حال حاضر در زمینه ذکر شده به فعالیت می‌پردازد.

  • رضا اربابیان؛ مدیرعامل شیپور

او لیسانس اقتصاد و فوق لیسانس مدیریت کسب‌وکار خود را در کشور کانادا گذراند و بعد از اتمام درسش به ایران بازگشت تا کسب‌‌وکار خانوادگی خود که در زمینه تولید حوله بود را ادامه دهد. اما در نهایت پس از بررسی بازار تصمیم گرفت تا در زمینه نیازمندی های آنلاین، فعالیت شیپور را آغاز کند.

  • دکتر محمدحسین فروزان‌نژاد؛ عضو هیئت مدیره شرکت پردیس میزبان

دکتر محمدحسین فروزان‌نژاد، قائم مقام مدیر عامل شرکت پردیس اول کیش هستند که این کسب‌‌وکار در زمینه تجمیع کننده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه به فعالیت می‌پردازد.

  • مجید دودهکی؛ بنیان‌گذار ای‌سی‌ام

مجید دودهکی از مشاورانی در زمینه تحقیقات بازار و بازاریابی الکترونیکی است که شرکت پرداخت الکترونیک سامان را تاسیس کرده است.

  • مجید حسینی‌نژاد؛ مدیرعامل توشا

مجید حسینی‌نژاد پس از کار در زمینه‌های مختلف، بازار گردشگری آنلاین علی‌بابا را راه‌اندازی کرد که تا به امروز موفقیت‌‌های بسیاری را کسب کرده‌است و هم‌اکنون به عنوان مدیرعامل مجموعه توشا به فعالیت می‌پردازد.

  • ژوبین علاقه‌بند؛ نائب رییس هیئت مدیره اسنپ

او در مقطع کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه خواجه نصیر و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه فرانسه، تحصیلات خود را پشت سر گذاشته است و مسئولیت‌ّها بسیاری را در کسب‌‌‌وکارهای متنوع داشته است.

  • سینا جناب – مدیر پروژه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

سینا جناب که به عنوان مدیریت پروژه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران به فعالیت می‌پردازد، گزارشی از روند تغییر و توسعه جشنواره وب و موبایل ایران ارائه خواهد کرد.

  • شایان شلیله؛ بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران

آخرین سخنرانی اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران توسط شایان شلیله، بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران صورت خواهد گرفت که به عنوان مدیرعامل شرکت تبلیغات آنلاین ای‌نتورک به فعالیت می‌پردازد.

در کنار سخنرانی‌های اختتمایه، دو پنل ارائه خواهد شد که به شرح زیر هستند:

 

  • پنل چالش‌های صنعت بازی در ایران با حضور آقای حسین مزروعی؛ مدیرعامل استودیو پاپاتا و شتاب‌دهنده آواگیمز، آقای امیرحسین فصیحی؛ مدیرعامل استودیو فن‌افزار و آقای علی نادعلیزاده؛ مدیرعامل استودیو تاد.

 

  • پنل با موضوع بیت کوین و پول مجازی با حضور آقای رضا قربانی؛ سردبیر راه پرداخت، سعید حسینی؛ مدیرعامل لیون کامپیوتر و آقای سهیل شهیدی؛ مدیرعامل پیمنت ۲۴.

 

برای ثبت‌نام در اختتامیه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران می‌توانید به صفحه این رویداد در وبسایت ایوند مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰