داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

چرا باید در اختتامیه شرکت کنید؟

این روزها تمام تمرکز دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران بر روی مراسم اختتامیه است تا شاهد رویدادی با شکوه در روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن‌ماه باشیم. سخنران های مراسم اختتامیه به زودی از شبکه های اجتماعی معرفی می‌شوند و اینجا خلاصه ای از اتفاق های مهم رویداد اختتامیه را با شما در میان می‌گذاریم.

    • سخنرانی ها:

بیش از ۱۵ نفر از مدیران و افراد سرشناس حوزه وب و موبایل در این رویداد سخنرانی خواهند داشت و در مورد تجربه‌های خود در شرکت های برتر و مقابله با چالش های پیش رو صحبت خواهند کرد.

    • پنل های گفتگو:

سه پنل جذاب و حاشیه برانگیز با موضوعات پول‌های مجازی، صنعت بازی و چالش‌های استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده است که با حضور متخصصان هر بخش تشکیل می‌شود.

    • کارگاه های تخصصی:

بیش از ۱۰ کارگاه آموزشی در مورد مسائل مختلفی مانند دیجیتال مارکتینگ، پرداخت های آنلاین و فناوری های روز دنیا در این رویداد برگزار خواهد شد.

    • فضای نمایشگاهی:

بیش از ۱۰ شرکت فعال در حوزه آنلاین در فضای نمایشگاهی اختتامیه حضور دارند و به معرفی خدمات خود می‌پردازند.

    • نمایشگاه استارتاپ های برجسته:

ده‌ها استارتاپ نوپا و پیشرو در بخش ویژه‌ای که امسال به تازگی برای آنها در نظر گرفته شده حضور دارند و آماده‌ی معرفی مجموعه خود به بازدیدکنندگان می‌باشند. (شما هم شرکت کنید)

    • نمایشگاه پوستر زندگی دیجیتال:

در این دوره از جشنواره وب و موبایل ایران مسابقه طراحی پوستر با موضوع زندگی دیجیتال در حال برگزاری است و آثار برگزیده در این مسابقه برای دید عموم به نمایش گزاشته خواهد شد.

    • اختتامیه رویداد کارزار:

رویداد کارزار با بیش از ۸۰۰ شرکت کننده، بزرگ ترین مسابقه‌ی بین استارتاپ های ایرانی محسوب می‌شود و مراسم انتخاب برنده و اهدای ۱۵۰ میلیون جایزه ویژه در اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد.

    • حضور فعالان حوزه وب و موبایل ایران:

بیش از ۱۰۰۰ نفر از فعالان اکوسیستم استارتاپی ایران در این رویداد حضور دارند و مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران بهترین رویداد برای آشنایی و شبکه سازی با افراد متخصص اکوسیستم می‌باشد.

اگر هنوز برای شرکت در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران بلیت تهیه نکرده اید تا تاریخ ۱۸ بهمن ماه می توانید با استفاده از کدتخفیف: iwmf96 بلیت مراسم اختتامیه را با ۳۵% تخفیف ویژه خریداری نمایید.

برای تهیه بلیت به آدرس www.evand.com/events/iwmf96 مراجعه کنید.

۲ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. سلام و درود.

    لطفا زمان بندی روز های ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه را اعلام فرمایید تا افرادی که از شهرستان میان دچار مشکل نشوند. و زمان اختتامیه وب و موبایل در کدام یکی از این دو روز است ؟ برای رزور هتل و بیلیت هواپیما واقعا به مشکل برخورد می کنیم لطفا هر چه سریعتر این مسئله رو مطرح کنید سپاس گذارم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰