داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

تمدید مهلت ثبت نام دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران

امروز در آخرین روز ثبت نام دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران مفتخریم اعلام کنیم که این دوره از جشنواره با بیش از ۷۲۰۰ شرکت کننده، رکورد بیشترین شرکت کننده را در بین تمام دوره های گذشته به دست آورده است و این دستاوردی است که بدون مشارکت شما به هیچ وجه امکان پذیر نبود.

اما به دلیل درخواست بالای کاربران در دقایق پایانی، مهلت ثبت نام دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران تا ۴ روز دیگر نیز تمدید شد. بنابراین کسانی که منتظر تایید وبسایت و یا نرم‌افزار موبایل خود بوده اند تا پایان آذر ماه فرصت دارند در این رویداد شرکت کنند.

ثبت نام در رویداد کارزار نیز تا ۱۰ دی ماه ادامه دارد و می‌توانید با مراجعه به وبسایت کارزار در این مسابقه هیجان انگیز که برای استارتاپ ها در نظر گرفته شده است شرکت کنید.

توجه داشته باشید که مهلت ثبت نام دیگر تمدید نخواهد شد و از ابتدای دی ماه، بخش نگاه مردمی جشنواره آغاز می‌شود. با شروع این بخش کدهای مربوط به قراردادن بنر رای گیری وبسایت ها نیز در پروفایل کاربری به نمایش خواهد آمد و شرکت کنندگان می‌توانند برای کسب آرای مردمی، اطلاع رسانی های لازم را آغاز کنند.

در پایان امیدواریم با پایان مهلت ثبت نام، شما نیز در این رویداد کنار ما باشید و تجربه خوبی از حضور در دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران کسب کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰