داستان یک مسیر ۱۵ ساله - سال پانزدهم و مسیری متفاوت

مشاهده

فراخوان جذب حامی تجاری و رسانه ای در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

فراخوان جذب حامی تجاری و رسانه ای در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

 

 

برگزاری جشنواره ها و کنفرانس هایی که با هدف غیر تجاری و به صورت عام المنفعه برگزار میشوند بدون حمایت کسب و کارهای فعال آن صنعت و یا کسب و کارهای وابسته هیچ وقت امکان پذیر نبوده است. شرکت ها اهداف مختلفی را برای حمایت تجاری و مالی از این رویداد ها دنبال میکنند.

 

برخی از شرکت ها از فرصت هایی ماند جشنواره وب و موبایل ایران برای معرفی جدید ترین دستاورد ها ، ارتباط مستقیم با مشتریان ، جذب نیروی جوان و خلاق استفاده میکنند و برخی هم به راستای مسئولیت های اجتماعی از برگزاری چنین رویداد هایی حمایت میکنند.

 

جشننواره وب و موبایل ایران به عنوان یکی از قدیمی ترین جشنواره ها و رویداد های این حوزه که از سال ۸۷ به صورت کاملا خصوصی و بدون وابستگی به هیچ سازمان و نهاد دولتی برگزاری شده است با توجه نوع و تعداد مخاطبان از گذشته برای بسیاری از کسب و کارها برای حضور به عنوان حامی در این رویداد جذاب بوده است.

 

امسال نیز با شروع مراحل آغازین یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در نظر داریم از شرکت های خصوصی که در حوزه وب و موبایل فعالیت میکنند دعوت کنیم تا در برگزاری هرچه بهتر این رویداد ما را همراهی کنند.

 

برای حمایت از جشنواره میتوانید درخواست خود را از طریق تلفن ۸۸۸۱۴۸۲۵ یا از طریق ایمیل [email protected] به ما اعلام کنید تا بتوانیم با برگزاری جلسه ای مشترک و معرفی فرصت های حضور در جشنواره در راستای رشد و دست یابی به اهدافتان شما را یاری کنیم.

 

همچنین سایت های خبری مرتبط نیز در صورت تمایل برای پوشش خبری جشنواره وب و موبایل ایران میتوانند به عنوان حامی رسانه ای با ما همکاری داشته باشند و ما را در برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره و اطلاع رسانی هر چه بهتر جشنواره وب و موبایل ایران به علاقمندان یاری دهند.

 

بیانیه آغاز به کار انجمن صنفی در خصوص یازدهمین جشنوار وب و موبایل ایران را میتوانید در این آدرس مطالعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حامیان جشنواره وب و موبایل ایران

حامیان معنوی


اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور irvc انجمن فین تک پارادایس هاب

همکاران برگزاری


ایران سرور کافه بازار رایچت in1min

حامیان رسانه‌ای


GSM وبنا دیجیاتو زومیت اینتیتر Bourse News بی تیتر مجازیست کسب و کار ویجیاتو ایستنا اقتصاد ۲۴ زومتک تکراتو استارتاپ۳۶۰